اس ام اس های عاشقانه
تنها ترین بهانه زنده موندنم با تو بودن است
سلام دوستان عزیز به وبلاگ خودتون خوش امدید لطفا قبل از خارج شدن از وب نظرتون رو در باره ی وب برای من ثبت کنید و ممنون میشم اگه از ارسال نظر تبلیغاتی خوداری کنید
چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:, :: 23:27 ::  نويسنده : طاهر
دیروز رفته بودم کتاب فروشی که یکدفعه یه کتاب صورتی رنگ توجهمو جلب کرد. اسمش “عشق” بود. بازش کردم دیدم نوشته: بخش نخست: صداقت..* * * * * * * * * * * * * * * * * ** * * * * *تو مثل اون گل سرخی که گذاشتم لای دفتر، مثل تقدیر، مثل قسمت، مثل الماسی که هیچکس، واسه اون نذاشته قیمت..* * * * * * * * * * * * * * * * * ** * * * * *سهم هر کسی که باشی خوش به حال روزگارش، آخه پاییز و زمستونشمیشه رنگ بهارش..* * * * * * * * * * * * * * * * * ** * * * * *ببین که چشمعاشق، داره ستاره میشمارهبه انتظار چشمات، هر شب داره می بارهمی خواد که فریاد بزنه که دل چه بی قراره، نمی تونه، نمیشه..آخه عشق که صدا نداره..* * * * * * * * * * * * * * * * * ** * * * * *کبوترم، لانه ی من بام توست، کجاروم؟ مرغ دلم رام توست، پادشه کشور عشقم ولی، نگین انگشتری ام نام توست..* * * * * * * * * * * * * * * * * ** * * * * *میگن اگه میخوای تو عشقت شکست نخوری فقط یکی رو دوست داشته باش و بهش بگو تو رو بیشتر از خودم و کمتر از خدا دوست دارم!* * * * * * * * * * * * * * * * * ** * * * * *اگر همون قدر که ستاره در آسمونهست ماه بود، باز هم آسمون بدون تو سیاه بود!* * * * * * * * * * * * * * * * * ** * * * * *عشق زائیده ی تنهایی است و تنهایی نیز زائیده ی عشق!* * * * * * * * * * * * * * * * * ** * * * * *با یه قامت شکسته، با نگاهی مات و خسته، سرشو برده تو شونش، یه نفر تنها نشسته، توی تنهاییش یه درده، جای پای قلبی سرده، گل سرخی بوده اما، دیگه پژمرده و زرده، فارغ از دیروز و فرداش، غرقه تو دریای درداش، حسرتش یهعشقنابه، که وفا کنه به عهداش..* * * * * * * * * * * * * * * * * ** * * * * *برای من که دلم چون غروب پاییز است، صدای گرم تو از دور هم دل انگیز است..* * * * * * * * * * * * * * * * * ** * * * * *ما می رویم، عشق می ماند، پس عاشق باش تا بمانی..* * * * * * * * * * * * * * * * * ** * * * * *امروز با هم بودن را تجربه می کنیم و شاید فردا به یاد هم بودن را، پس امروز را بیا زیبا زندگی کنیم، به حرمت خاطرات فردا!* * * * * * * * * * * * * * * * * ** * * * * *میگنعاشقاعشقشون رو زیبا می بینن. این دفعه که دیدمت خیلی زیبا شده بودی. نمی دونم تو هر دفعه داری زیباتر میشی یا من عاشقتر؟!* * * * * * * * * * * * * * * * * ** * * * * *در زمین عشقی نیست که زمینت نزند، آسمان را دریاب!* * * * * * * * * * * * * * * * * ** * * * * *دوست دارم بمیرم و سیاه پوشت کنم، دوست ندارم بمانم و فراموشت کنم..* * * * * * * * * * * * * * * * * ** * * * * *تا نباشد این جدایی ها، کس نداند قدر یاران را، کویر خشک می داند، بهای قطره باران را..* * * * * * * * * * * * * * * * * ** * * * * *شبی پرسیدمش با بی قراری، به غیر از من کسی را دوست داری؟ دو چشمش اشک شد از شرمساری، میان گریه هایش گفت: آری!؟..* * * * * * * * * * * * * * * * * ** * * * * *بی تو در سینه ی من دل دیگه جایی نداره، زندگی بی گل روی تو صفایینداره، از غم دوری تو ای گل یکدونهی من، دردی افتاده به جونم که دوایی نداره..* * * * * * * * * * * * * * * * * ** * * * * *خدا کند که بدانی چه قدر محتاج است، نگاه خسته ی من بر دعای چشمانت..* * * * * * * * * * * * * * * * * ** * * * * *هر وقت حس کردی فاصله ها ما را از هم دور کرده اند به یاد خاطره های با شکوهمان بیفت. باور کن فاصله ها هیچ وقت حریف خاطرهها نمی شوند..* * * * * * * * * * * * * * * * * ** * * * * *مژه بر هم نزن ای دوست که بادم ببرد، چون سبک تر شده ام از پر کاهی ز غمت!* * * * * * * * * * * * * * * * * ** * * * * *بنویس با خط الماس، رو تن نازک شیشه، که بدون نور چشمات شب من سحر نمیشه..* * * * * * * * * * * * * * * * * ** * * * * *تو که آهسته می خوانی قنوت گریه هایت را، میان ربنای سبز دستانت دعایم کن، که محتاج دعای جمله یارانم..* * * * * * * * * * * * * * * * * ** * * * * *some love onesome love twoi love onethat is youI love you* * * * * * * * * * * * * * * * * ** * * * * *عشق یعنی همه چیز را برای یک هدف دادن و به پاداشش هیچ چیز نخواستن!گردآوری: ......نهزیباترین حکمت دوستى، به یاد هم بودن است، نه درکنار هم بودن،…… به یادتم.——————————————————–بیب بیب بیب… فکر کردی بوقه؟ نه بابا! می خواستم بگم: بی برو برگرددوستت دارم!——————————————————–ة ة……دلم برات تنگ شده بود، چشماموفرستادم تا ببینمت…——————————————————–من یک ماهی کوچکم که توی قلب شیشه ای دل تو زندگی می کنم، می دونی اگه دلت بشکنه من می میرم؟——————————————————–اتل متل پریوش دلم برات رفته غش، چه با پیام چه با تک، دوست دارم وروجک!——————————————————–اتل متل ستاره، گلم دوسم نداره. نه اس ام اس نه یه زنگ، دلم شده براش تنگ.——————————————————–اگه ۸ لایه ایزوگامت کنن…باز هم معرفت ازت چکه می کنه!——————————————————–داستان زندگی منقصهایست که متنآن وجود توست و پایانش نبود تو——————————————————–قلب مهربانت مثلثی را می ماند در دریای عشقمرا در خود کشیدی برمودای من!——————————————————–آسمان هر کس به اندازه معرفت اوست، بی شک آسمان تو بی انتهاست.——————————————————–دفتر نقاشی من تو شهر غم گم شده، به کی بگم با معرفت دلم برات تنگ شده؟——————————————————–به بهاران سوگند که تو برخواهى گشت، من به این معجزه ایمان دارم.——————————————————–ما هرگز اطرافیانمان را فراموش نمى کنیم، بلکه تلاش مى کنیم آنها را به یاد نیاوریم.——————————————————–می دونی قشنگی زندگی چیه؟ تو بی خبرباشی و یکی دیگه برات پیشخدا دعا کنه——————————————————–خودکارم را از ابر پر می کنم و برایتازبارانمی نویسم——————————————————–آن روز که به دنیا آمدی، یک نفر بودی برای یک دنیا، ولی حالا یک دنیا هستی مال من——————————————————–برای آدم نابینا، شیشه و الماس نلاین

نظرات شما عزیزان:

narges
ساعت16:46---14 مرداد 1391
salam taher jan mrc ke be webam umadi va nazar dadi vali nafahmidam chera tak bezanam? rasti webe jaleb va motefaveti dari bazam be man sar bezan man linkidamet

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ashch tanha و آدرس taher9375.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طورv خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 169
بازدید ماه : 566
بازدید کل : 25170
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1


qwert